Veelgestelde vragen over CloudInn

(en antwoorden)

Wie is Van Hessen?

Van Hessen is al 25 jaar één van de toonaangevende spelers in HORECA automatisering in de Benelux.
Lees meer over ons

Wie is CloudInn?

Het bedrijf CloudInn werd opgericht in 2010 en wordt geleid door een managementteam met tientallen jaren ervaring in de ontwikkeling van hotel- en restaurant software. Met de expertise die het Van Hessen team bijdraagt, willen wij ervoor zorgen dat CloudInn breed inzetbaar is en zich continu blijft ontwikkelen.

Waarom een cloud oplossing?

Met de keuze voor een cloud oplossing willen wij voornamelijk de investering door de horecaondernemer tot een minimum beperken. Een cloud oplossing biedt volgende voordelen:

  • Gebruik van performante infrastructuur die betaalbaar wordt door de kosten te spreiden over meerdere gebruikers
  • Automatische updates en backups
  • Flexibel, groeit mee met uw onderneming
  • Overzichtelijke kosten (abonnement per kamer en/of per kassa)
  • Snelle opstart
  • Beschikbaar altijd en overal, een compatibele internetbrowser en aansluiting volstaan
  • Alle data staat centraal. Hebt u problemen met een van uw PC’s, werk dan gewoon verder op een ander toestel. Geen installatieprocedure vereist.

Wat zijn de minimum hardware vereisten?

Voor de hotel software volstaan een PC met ondersteunde browser (Google Chrome en Firefox aanbevolen), een internetverbinding en een A4 printer.
Voor de kassa oplossing zijn een hardware starter pack en een internetverbinding vereist. De gebruikte kassa terminals moeten beschikken over een ondersteunde browser.

Welke ondersteuning wordt aangeboden?

Helpdesk software ondersteuning is beschikbaar 7 dagen op 7, van 8u00 tot 23u00 (7x15).
Voor ondersteuning op kassa hardware die door Van Hessen geleverd werd zijn wij eveneens 7x15 bereikbaar.
Interventies op andere apparatuur zijn beperkt tot de kantooruren (maandag tot vrijdag van 9u00 tot 17u00).

Is mijn data veilig?

Uw data wordt opgeslagen in een beveiligde omgeving, met hoogtechnologische oplossingen voor disaster recovery en failover. U hoeft zelf geen reservekopieën te maken.

Wat gebeurt er als ik geen internetverbinding heb?

Voor de restaurantsoftware bestaat de mogelijkheid tot offline werken.
Indien gewenst kan u ook opteren voor een backup internetverbinding (vb. 4G).

Interesse?

Vul uw gegevens in voor een gratis demo en een offerte op maat.

De offerte is gratis zonder aankoopverplichting. Alle velden zijn verplicht in te vullen.